Snažím se šít




A jsem jako slon v porcelánu.
Včera jsem došívala deku a schází mi asi 25 cm do konce a
došla mně spodní nit.

Vzala jsem si moudrou knížku a studovala, co s tím, když to funguje úplně jinak než u šlapacího stroje.
Tam jsem odšoupla malý nerezový deklíček a vyndala cívku.
Šlo to jako po másle.

Ovšem u elektrického jsem nic tak rychlého a snadného nenašla.
Cívka sice tu páčku pro vytažení měla, ale nešla vyklopit.
Postupovala jsem přesně podle návodu a než jsem krok provedla, četla jsem si ho pomalu a nahlas,
jaký krok provedu.
Cívku se mi podařilo vyndat. Zajásala jsem.
Najednou cak, cvak, dvojité cvakPřekvapený
a před nosem mi vypadly 4 součástky na stůl
bez mého jakéhokoli mého přičiněníNevinnýKřičící
Manžel zvolal: pane bože, ty jsi katastrofální člověk,
nevím, co s Tebou mám dělat.
To můžeš zrovna vyhodit.
Nálada byla na bodu mrazuZamračený

Do opravy jsem se ještě nepustila, musím být úplně v klidu.
A to nejsem, protože mi utekl Jonášek, přišel asi ani ne do půl hodiny,
ale ty nervy!
Vrtěl ocáskem jako by se nic nedělo a musela jsem ho pochválit,
že domů vlastně vůbec přišel.
Příště by nepřišel, protože by se bál. Psi si pamatují jen daný
okamžik a musí být hned pokáraní.
Ale on sám přišel.
Ještěže tak.

Abych se odreagovala, ukážu vám uháčkované ptáčky na zavěšení na okna ( v obýváku máme tři okna ).

A také tu inkriminovanou těžce vydřenou deku ( přehoz )s nedošitým koncem.




Vidíte dva Jonáškovy chlupy ? Tak ty jsou všude. Vyluxuju, umyju podlahu a chlupy povstanou jak vojáci.
Na tom stole jsem je neviděla, až na fotce v galerii.

Jonášek sleduje, co to panička vyvádí. Vidíte, jak se na mě udiveně dívá?
Divím se, že se dívá do objektivu, on se nefotí rád.




Moje krajky a střapce koupené na podzim v Toskánsku.











Přeji vámpříjemný večer a zítra báječný den

dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....