Nevděčný manekýn




Jonášek měl zase problémy se zádíčkama
a musel jezdit na injekce a brát antibiotika.
Zničeho nic po ranní studené procházce najednou začal mít bolesti
a seděl nehnutě.
Ptala jsem se pana doktora, jestli si záda nemohl nachladit a
on i to mimo jiného připustil.

Po večerech jsem pletla svetr pro našeho miláčka.
Ještě před 20ti lety bychom se smáli (a to jsme se tedy opravdu tehdy smáli -
ovšem ne před páníčkama ), že za chvilku budou mít pejsci i bačkůrky.
A to jsme vůbec netušili, co se všechno v té době v Americe
pro domácí mazlíčky vyrábí!?

Náš Jonášek se nejen nerad fotí, ale nechce si ani změřit své
míry na nový svetýrek.
Jakmile se blížím s krejčovským metrem začne lítat po místnostech jako zajíc.
Nemám šanci ho chytit.
Musím použít lsti a nalákat ho na šunkový salámek.
A v tom ho rychle chňapnu, ale on ještě rychleji se převrátí na záda
a mele sebou.
Zkoušela jsem to, když usnul, ale ani tak se mi nedařilo.
Pomohl mi manžel, že se ho snažil držet, ale on s sebou mrskal,
že jsem vůbec nevěděla, jak je dlouhý a objemu hrudníku se mi mohlo jen zdát.
Zkouška správného rozměru a otvorů pro přední pacičky
byla utrpením.

Dopletla jsem, sešila na bříšku a nastal čas procházky s páníčkem.
Horko těžko jsme ho s manželem oblékli, bránil se jak čert.

Po návratu z procházky měl Jony svetr tak ledabyle obléknutý a
manžel si postěžoval, že Jony byl zalezlý hluboko v keřích a najednou šly
kolem nich maminky s dětmi a se štěňátkem.
Jonášek vyrazil z křoví a maminky se smály, až jim tekly slzy.
Jonáškův svetr visel v keři.
Svetr si vlastně vysvlékl přes hlavuPřekvapený.
Ze svetru vzniklo cosi neforemného a rozgajdaného.

Chyba byla ovšem i na mé straně - okolo krku jsem pletla volněji,
protože jsem se bála, aby ho to neiritovalo a nebo se neškrtil.





Přeji vám příjemný večer a
hodně radosti s vašimi mazlíčky

dáša









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....