Můj nejmilovanější.....

,






Jonášek,

můj nejlepší parťák, milující, oddaný, hodný, radostný,

hravý,velký mazlíček, vítací pejsek,vnímajíci pocity paničky.

Miloval Mášenku- kočičku, staral se o ni jako o sestřičku.

Můj spolunocležník, ležel přtlepený k mým zádům nebo

měl hlavičku na mém rameni nebo se zavrtal do mého podpaží.

Už nikdy mě nebude hřát svým tělíčkem,

Ještě teď cítím v mých rukou jeho jemnou srst pod krčkem a na hrudi jeho

sametová ouška.

Po spaní vždy pod krčkem voněl jako mimimko.




Kolikrát jsme spolu bojovali o jeho zdraví a

on to určitě cítil a bojoval také.

Teď už to nešlo, cítili jsme to oba.

Odešel 16.10.2019.










Moc mně Jonášek chybí.


dáša ve velkém smutku a depresi






Komentáře

  1. Dovedu si představit, jak ti asi je. Vždyť ty naše kočičky také vedle mne usínají. Mufík pak odejde na své křeslo houpací a Mudla zůstane v nohách postele. Máš aspoň tu kočičku? Člověk ale nezapomene. My jsme měli Žofinku-tříbarevnou sestřičku Mufa pár měsíců než nám ji vzal kočičí "mor" FIP nemoc, kterou si zřejmě přinesla , když ji zachraňovala jedna sousedka na cestě a propuklo to až za 4 měsíce v r. 2009 a vzpomenu na ni ještě nyní. Víš, možná bys měla mít podobnéjo, třeba z útulku pejska, který by byl vděčný, že ses ho ujala. S blogem si edělej starosti.
    Tento tvůj dám do oblíbených u mne. Choď třeba poklábosit do Kavárničky, jestli jsipřihlíšena přes google nemusíš ani ťukat na ověření capscha, mám povoleny komentáře všem. Díky za odkaz a uvidíš, půjde to. Do své správy blogu se dostaneš, vyzkoušej to . Jási hesla zapisuji do notýsku a případně dám zapomenuté heslo a pak napíši nové- resetuji, no.

    OdpovědětVymazat
  2. Dáši, to je mě moc líto, Jonášek byl tvůj parťák. Vem to z druhé strany, nyní mu je dobře, netrápí se. ♥ Jsem ráda, že jsi se Ružence ozvala, měj i přesto vše klidné dny prožité ve zdraví. ☺ ♥ ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Po dlouhé době mi to nedalo a klikla jsem u Ruženky na tvůj blog. Je mi líto všech, komu odejde milý zvířecí přítel. Jonášek byl pro tebe typický - přes něj jsem si na tebe vzpomínala a hledala tě. Toto je mi líto, snad nejhorší bolest už přebolela. Nepropadej depresi, bude líp. Musí - přeji jen dobré ☺

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Dobří sousedé na zahradě