Deprese?


Ve středu kolem půlnoci jsem se dívala na aktuální články. Během této doby jsem přečetla tři !!!, které zněly hodně depresívně, ačkoli je psaly mladé holky.
Zarazilo mě to a přemýšlela jsem, co je k tomu vede, jestli nemají depresi . zda náhodou není v ohrožení jejich život a jestli jim mám napsat.
Četla jsem si i komentáře a k jednomu z článků byl krátký komentář kluka " blbost ".
V tu chvíli jsem si uvědomila ten rozdíl mezi myšlením, prožíváním a stavem duše u mladého kluka a mladé holky.
Některé holky hodně sní, jsou melancholické, nespokojené samy se sebou, nešťastné a nevědí, co s tím, jsou náladové, nudí se.
Tyto " nálady "se samozřejmě mohou objevit i u kluků, ale připadá mi, že kluci jsou více "nad věci"a je jim vše jasné a mají téměr hned všechno vyřešené.
Je známé, že mladí lidé píšou smutné básničky nebo povídky( např. do školních časopisů) a čtou podobné knihy.
Když si vzpomenu na svá gymnaziální léta, tak jsme byli také takoví. Vím, že mě udivilo, kolik mých " idolů " psalo do školních časopisů něžné básničky o toužící , ale více o nešťasné lásce.
I já jsem četla knihy typu Láska je jen slovo od Simmela, knihy od Remarqa, Hemingweye, Saronaye a podobné.

Já jen doufám, že ie to tak i u těch dívek.

Holky a kluci, je to normální - i já jsem to přežila !!! ( a snila a snila, smutnila a smutnila...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....