Hledání radosti

Leden je pro mě měsícem nadějí.
Lednem začíná nový rok,lednem začíná všechno.
A to co začíná, vypadá vždycky na to, že by mohlo dopadnout zcela slušně.
Leden ještě voní vánočními svátky. V pokoji je rozsvícený stromeček a všichni vyrazí do školy i práce v novém oblečení, kterým jim nadělil Ježíšek.
Nejkrásnějším dárkem je kniha.
Vždy si najdu čas, abych si mohla přečíst alespoň pár řádek - v teple v křesle nebo v posteli.
Nejčastěji čtu v pozdním večeru a pokud mě kniha zaujme tak i v noci.Většinou přečtu knihu celou. Ale to ráno........
Včera jsem přečetla knížečku od mé oblíbené socioložky Jiřiny Šiklové Dopisy vnučce.Vřele doporučuji nejen prarodičům, ale i rodičům.
Dnes je u nás krásně - sníh, slunce a mínus deset stupňů, hlavně nefouká vítr. Je to prostě nádhera.Hned mi to dodá lepší náladu. Chtěla bych si ji pěstovat co nejdéle a totéž přeji i vám a všem dobrým lidem.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....