Něco o mé neschopnosti

Milí přátelé,

kteří si náhodou otevřou můj blog,chci se omluvit,že teprve nyní začínám do blogu psát.
Nebylo to tím, že jsem měla od registrace dvakrát chřipku a že byly Vánoce, ale bylo to mojí neschopností vytvořit blog, ačkoli jsem prostudovala všechny návody a nápovědi.
Ani dnes se mi nepodařilo zjistit, co všechno je pro mě ještě utajené.
Neustále něco upravuji, pak to zase zruším. Mám z toho v hlavě zmatek a můj mozek mi připadá jako papiňák před vybuchnutím.

Nemohl by mi, prosím, někdo poradit,jak dostanu do záhlaví celý erb, který mám vyfocený ?
I když jsem ubírala nebo přidávala pixely, tak se mi to nepodařilo.

Ten erb je velmi krásný. Nachází se na zdi naší stodoly ( o tom napíšu později ).
Děkuji předem za vaši pomoc.

Dále, prosím, omluvte moje případné chyby,špatně vidím ( letos, vlastně vloni tři operace očí) ,
ale jsem šťastná, že vidím tak, jak vidím, a že mohu číst, psát, učit se - člověk se musí neustále něco učit - a věnovat se věcem,které mám ráda.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....