Minulý týden

Minulý týden jsem zanedbávala blog, protože jsem si to užívala s vnoučkem -
5 let ).
Chodili jsme bruslit,stavěli sněhulákakoulovali se ( napadl čerstvý sníh ),dělali" andílky" do sněhu, chodili na dlouhé procházky s Jonáškem,
hráli jsme stolníhokej a fotbal (hlavně manžel s vnoučkem, já jsem hrála jen fotbal,
protože hokej s těma páčkama mi nejde), četla jsem mu pohádky.
Televizi jsme pustili jen jednou, a to Kouzelnou školku.Během té půlhodinky se
nasvačil a vypil čaj.
Kromě jednoho dne bylo krásně, svítilo slunce a všechni jsme měli krásně červené tváře
ze zimy a řádění ve sněhu.
Krmili jsme ptáčky - do krmítka i na udupaný snih kolem slunečnicová semena,
čtvrtky jablek pro kosy a věšeli lojové koule pro sýkorky.Pak jsme se vždy po
obědě dívali na ptáčky dalekohledem z okna ( Táda měl dalekohled vždy obráceně
a díval se jen jedním okem a tvrdil, že vidí ).
Na konci týdne jsme ho odvezli k dceři.Tam jsem si ještě zase hrála s vnučkami
( 2,5 a 3,5 let.

Byl to veselý týden, i když předposlední den vnuk spadl na ledě při bruslení a
tekla mu krev z nosu a horní ret mu dost natekl. Jazyk si nepřekousnul a zuby
zůstaly na svém místě.
Měla jsem obavy, že na bruslení zanevře, ale je naštěstí velký fanda hokeje
( fandí Spartě, má dres, vlajku a pomalovanou tvář ) a chce taky jednou hrát
za Spartu, takže po pláči hned prohlásil, že musí hodně trénovat.

O víkendu sníh silně tál, a tak jsme se dívali na smutného sněhuláka, kterému
vypadly oči, nos i knoflíky, jen koště a klobouk zůstaly.
Dnes zase mrzne, takže snad ještě chvilku vydrží - klobouk má nonšalantně
na stranu a naklání se celý dopředu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....