Olympiáda Vancouver

Už celý týden žiju olympiádou. Na zahájení jsem si přivstala ve tři hodiny ráno, i když
jsem šla spát v 1 hod. po půlnoci.
Bylo krásné, vkusné a takové čisté. Je zajímavé, že severní státy mají vždy zahájení
překvapivé a dojemné.Vzpomínám na dřívější olympiády v Kanadě a Americe :
na teepe, na zapálení olympijského ohně šípem z rukou Indiána, na olympiádu
v Lillehamru - kde Liv Ullman četla dětem pohádku.Všechna tato zahájení byla
bez kýčů.

Jsem šťastná, že Martina Sáblíková má zlatou medajli( dívala jsem se na TV, jak jinak )
a doufám, že jich získá ještě víc. Moc jsem jí fandila - stála jsem nalepená na televizi,
jak jsem byla nervozní, a popoháněla jsem ji, trnula jsem , aby ty , co jely po ní, aby
měly nižší čas než Martina. Zasložila si ji tato skromná dívka. Je to bojovnice
a dříčka.
Bauerova bronzová taky udělala radost, i on má možnost ještě další na medajli.

Včerejší sjezd žen byl plný nešťastných pádů, škoda, že Křížová nedojela do cíle,
jela dobře.
Fandila jsem Lindsay Vonnové, která i přes bolestivé zranění holenní kosti získala
zlatou.Jela fantasticky.
No, při hokeji už budu mít nervy na pochodu. ?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....