Potřebují nás

Pracuji pro lidi sociálně potřebné, o lidi, které poškodil zaměstnavatel,starám se o lidi
staré a nebo s tělesným postižením, chodím do nemocnice předčítat starším lidem a
také je učešu, podle přání namaluju, hraju s pánama karty, hraju si také s dětmi, čtu
jim pohádky a z krepového papíru vyrábíme převleky na princezny a piráty, malujeme si.

Mám silné sociální cítění a jsem empatická. Lidé mě snad poznají po čuchu, protože když
projdu městem, vždy mně někdo nabídne např. : oranžový nebo červený kvítek, tužku,
srdíčko, malovaný kolíček na prádlo, gumu, leták o dětech, které odcházejí z detského
domova, či pro lidi, kteří nemají , kde bydlet. Také Hare Kršna prodává sušenky
( velmi dobré ) a Církev sedmého dne knihy.Kupuji si časopis Prostor, který pomáhá nezaměstnaným, kteří se nechtějí jen tak povalovat a opíjet se.
Přispívám také na konto Bariéry, Kuře a nyní na Haity ( předtím také na jiné země a při
záplavách u nás ).

Tento týden mi přišlo, abych přispěla na Lékaře bez hranic, na Nadaci mezinárodní
lékařské pomoci do Afriky na pomoc v boji s TBC ( byly přiloženy velmi smutné fotografie
umírajících dětí). Dále jsem dostala malovaná přání,která malují lidé nohama nebo ústy,
jedná se o organizaci Unicef. Tato akce probíhá ve 40 zemích světa.

V televizi jsem viděla, jak těžká a důležitá je pomoc Lékařů bez hranic, většinou si
náklady hradí sami.


Neoplýváme žádným bohatstvím, ale na každou akci vždy přispějeme - ať SMSkou,
koupením drobných dárků nebo penězi z účtu.

V dokumentech o životě v Africe a v Asii, při různých pohromách a neštěstích si uvědomuji,
jak můžeme být rádi, že žijeme tak, jak žijeme.

Kolik ale vyhodíme jídla do odpadu, velké množství nepoužitých léků končí ve spalovnách
( co by třeba za obyčejný acylpyrin dali nemocní v Africe nebo v Indii ), nešetříme vodou,
vyhazujeme staré brýle, které by mohly někomu pomoci a pod.

Věřím, že takových lidí je nás více, co podporují organizace, které pomáhají všem, kteří
umírají na TBC ( nejvíce děti ), AIDS ( mnoho sirotků po zemřelých rodičích ), stavění
nemocnic, škol,pomoc při pohromách.

Jsem šťastná, že naši lidé podpořili velkoryse Haity, velkoryse přispívají na Kuře, Konto
bariéry,podporují Den proti rakovině, pomáhají nevidomým, výcviku vodících a
asistenčních psů apod.

Jsem hrdá na naše Čechy a Moraváky, že se dokáží vcítit do situace jiných lidí.

Kdo rychle dává, dává dvakrát.

Komentáře

  1. Můj život byl zničen, když mě manžel poslal balit, po jedenácti letech jsme byli spolu. Byla jsem ztracená a bezmocná poté, co jsem vyzkoušela tolik způsobů, jak dostat svého manžela zpět ke mně. Jednoho dne jsem byl v práci roztržitý, protože jsem nevěděl, že mi volal můj šéf, tak si sedl a zeptal se mě na důvod mého rozptýlení, řekl jsem mu a on se usmál a řekl, že to není problém. Nikdy jsem nepochopil, co tím myslel, nebyl problém získat zpět mého manžela, řekl, že použil kouzlo, aby získal zpět svou ženu, když ho opustila kvůli jinému muži, a teď jsou spolu až do dnešního dne a zpočátku jsem byl šokován, když jsem něco od můj šéf. Dal mi WhatsApp číslo DR WALE, což mu pomohlo získat jeho ženu zpět, to mě přimělo k určité úlevě, když jsem se vrátil domů, kontaktoval jsem DR WALE a požádal o mé informace a také o mého vlastního manžela. Poslal jsem mu podrobnosti a také jsem zaplatil za všechny materiály, za které mě požádal. po uplynutí několika týdnů. v tento dobrý den mi matka zavolala a řekla mi, že můj manžel prosí, že mě chce zpět, nikdy jsem tomu nevěřila, protože můj manžel je na sebe vždy hrdý. Musela jsem spěchat k mámě a k mému největšímu překvapení mě manžel prosí o odpuštění, že mě a děti chce zpátky domů, když jsem DR WALE mluvila o náhlé změně mého manžela a on mi to vysvětlil že mě můj manžel bude milovat až do konce světa, že nikdy neodejde za jinou ženou. můj manžel teď dělá dobré věci, které předtím nedělal, dělá mě šťastnou a dělá to, co se jako muž má dělat, aniž by nadával. pokud potřebujete pomoc jakéhokoli druhu, obraťte se na DR WALE pro pomoc na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 NEBO E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....