Plány, plány, samé plány


Jsem odborník na plány, zatím jich mám na jaro 51, ale už při tomto psaní mě
napadají další.
Jen, aby to nedopadlo tak, jako když jsem se učila na zkoušky a plány neustále
přepracovávala a nakonec jsem se učila 250 stránek denně a pak jsem brečela,
 že to nestihnu a nervy jsem měla v kýblu. Zato jsme doma měli vyleštěný
všechen nábytek.

Nejvíce času mi zabere malování bytu, žehlení ( nenávidím žehlit košile ), třídění
věcí, o kterých už ani nevíme, že je máme ( je to boj s manželem, protože " vše
se může hodit") a pak Paní Zahrada ". Není to žádný prcek, měří 3700 m2.

Každý rok si říkám, že už nic nebudu kupovat ( vždyť mám tolik trvalek a semen
květin i zeleniny !).
Kdo má zahradu, zahrádku nebo i balkon už ví, že každoroční předsevzetí je pryč
a běží na trh nebo do zahradnictví.
Miluji trhy všeobecně ( ale ne trhovce, kteří prodávají zeleninu a ovoce z ciziny),
jdu koupit něco do truhlíků na okna a rajčata a nakonec neseme dvě bedýnky,
velký koš a čtyři igelitky - manžel to postupně přenáší do auta.Pak jedeme
k našemu oblíbenému zahradníkovi, který prodává rostliny, keře, stromy apod.
z výzkumného ústavu, výhoda je, že pěstují i starobylé odrůdy. A mladý pan
zahradník je velmi milý, komunikativní a stromy a keře nám vždy hned zastřihne
a ještě nám dá něco navíc. Půjčí nám také bedničky, které mu v neděli hodíme
přes branku.A taky chová ovečky, které miluji a chci také 2 ovečky na spásání
sadu - už mám pro ně jméno - Amálka a Evelínka.Tak to je dnes všechno,
musím začít plnit plán - nejprve žehlit, vyklízet šuplíky, které přetékají 
starými ponožkami( hodí se na zahradu a nemají patu),pak po večerech
háčkovat letní čepičky a kloboučky pro  vnoučátka.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....