Dnes

Konečně jsem se dočkala, že si dcera našla čas a z mobilu mi nahrála
fota do notebooku. Já totiž na svém mobilu nemám připojení na počítač.
Vůbec - poslední měsíc jsme měli problémy s počítačem, byl zahlcený,
takže jsem sháněla někoho, kdo by ho uvedl do provozu. Když začal
chodit jako hodinky, tak končila smlouva o zabezpečení. Poté co nám
nahráli nové zabezpečení( to bylo před týdnem ), jsme zjistili, že se vše
zpomalilo.Jsem z toho značně nervozní a naštvaná. -

Jinak pomalu ( bohužel velmi pomalu ) plním plány,které jsem si dala
na jaro, patrně  jich tak polovinu nestihnu. Dnes budu spárovat
obklady nad linkou v kuchyni.
Každý den si nejprve přečtu zprávy na novinkách dnes a tady jsem
našla inspiraci - v rublice Kultura je článek s fotografiemi od architektky
Vališové - v kuchyni  si na kachličky namalovala květiny - chtěla bych
to zkusit.
Problém však je v našich kachličkách - jsou hnusné - takové okrové,
naštěstí ne takzvaně mramorované. Přemýšlím o podzimním barevným
listí.
Neměníme staré kachlíky, protože jakmile něco ušetříme, tak to jde
na rekonstrukci prastaré fary, kterou jsme koupili.

Uplynulé čtyři týdny jsme měli opravdu smolné   - oprava auta přišla na
několik tisíc, a co mě velmi mrzí, že mi zmrzly všechny růže, včetně
nádherné anglické popínavé růže, která zdobila náš vchod. Měla vždy
spoustu krásných růžových květů a kvetla od května až do prvních mrazíků.
Dále nám někdo ukradl nové zahradní pomocníky - benzínovou pilu a
křovinořez. Pachatel neznámý - tedy známý, ale nezletilý, tudíž to bylo
odloženo.Je to k vzteku.

Věřím, že už té smůly bylo dost a všechno bude dál jen lepší.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....