Háčkování


Jak jsem dříve psala, že háčkuji čepičky a kloboučky, tak v tom pokračuji.
Vozím příze sem a tam - na faru, k příbuzným i na cesty.
Ale nikde jsem je ani nevytáhla z tašky, protože nikdy na háčkování
nevyjde čas. Ale co kdyby, že ..........?

Byli jsme nedávno u rodičů ( příze v tašce ), upravovali jsme hrob,vyhrabali
jsme písek, nasypali okrasnou kůru v barvě cihly, pod náhrobkem jsme
vyměnili hlínu a zasadili 4 buxusy stříhané do kouliček, koupili jsme velkou
mísu a do ní zasadili ledovky a všechno jsme pořádně prolili. Vypadá to pěkně.
To zabralo celý den.
Pak jsme byli na večeři v hospůdce a usnuli jsme jak pozdě v noci ( ve 2 hod. )
a spali jako dudci do 9 hodin ráno.

Pořád jsme si měli co povídat.

Byli jsme se projít ve vinohradech a všude bylo krásně. I ten vzduch byl jiný.
Prošli jsme si i střed města, abychom viděli, co se zase změnilo.
Cítila jsem nostalgii, pořád mě to tam táhne.Město je útulné, dobře ho znám
a cítím se nádherně.
Když jsem doma, tak je mi dobře, když jsem na faře je mi tam jako
v jiném světě, má v sobě genia loci.
Je to pro mě velmi těžké.

Doma jsem zase začala háčkovat ještě další kloboučky na objednávku
dcery a její švagrové.
Už mám vymyšlené bolerko k šatům, které vnučka dostane od nás k svátku.
Doufám, že se jí i rodičům bude líbit.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....