Konečně !


Celé měsíce si prohlížím vaše blogy a obdivuji, jak je máte krásně
upravené,jaké krásné věci umíte a jak jsou svým obsahem pro mě zajímavé.

Hodně jsem si prohlížela také blogy, které máte ve svých oblíbených
stránkách.

A já ne a ne přijít na to, jak si zadat oblíbené stránky, kterých mám hrozně moc.

Dnes jsem si dala za úkol, že tomu přijdu na kloub. Prostudovala jsem všechno
možné apřišla jsem na to, že ty stránky musím zadat  vpoložkách menu.

Otevřela si je a vidím, že je mám v levé části - Viditelné položky.

Ale ta hlavní moje chyba byla v tom, že jsem po stránce nejela dolů a tak jsem
nemohla objevit, že je tam k nalezení, jak přidat oblíbené stránky.
Přiznám se, že jsem hledala skoro tři hodiny. No prostě hrůza!

jsem celá šťastná, že jsem mohla zadat moje oblíbené stránky( a to ještě
nejsou všechny).

A teď vás ještě prosím o radu - jak si dodám do článků a komentářů jiné emotikony,
než jsou v editoru ?

Budu vám moc vděčná za radu.

Přeji vám slunce v duši.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....