Marinované maso-vydrží 3 týdny naložené


3 vejce, 2 lžíce solamylu ( pozor : jeden solamyl je na pečení pečiva
a druhý na maso a zeleninu ),3 lžíce majoránky, 1 lžička pepře,
1 lžička drceného kmínu, 1 lžíce sojové omáčky, 1 lžička Wocesteru,
1 lžička soli, 8 - 10 stroužků česneku, 8 - 10 plátků libového vepřového
masa ( používám plecko = ramínko ).

Česnek rozetřeme a s výše uvedenými dávkami smícháme dohromady.
Plátky masa naklepeme, obalíme v omáčce a poskládáme je na sebe
do sklenice ( já používám keramickou mísu ).
Zbytkem omáčky zalijeme a přikryjeme alobalem.
Vydrží v ledničce celý měsíc.
Opékáme na rozpáleném oleji a podáváme s chlebem a oblohou.

Toto maso dělám už 20 let. Ještě se mi nestalo, že by se maso zkazilo.
Když nevím, co mám vařit nebo se mi nechce v létě ve vedru , tak
postupně ubírám.

Když někdo nenadále přijede, tak vytáhnu další plátky.

Je to lahůdka, která se výborně osvědčila, každému zatím chutnala

Dobrou chuť !

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....