Pořád se něco děje


Poslední dny byly pro mě dost hektické a napjaté.

Háčkovala jsem letní kloboučky pro vnoučátka a dalo mi to dost zabrat,
protože děti žijí v jiném městě a já jsem jim kloboučky nemohla vyzkoušet.
Dcera mi  sice udala míry, ale nebyla jsem si jistá, jestli jim všem padnou.
Když jel manžel na jednání do Prahy, dala jsem mu kloboučky s tím, že se
stavi u dcery a vyzkoušejí kloboučky - a byly krátké a jeden vnučce spadl
až na nos, takže doputovaly ke mně zpátky a já je upravovala. Dopadlo
to dobře . Už jsem se bála, že do do léta ani nestihnu - to víte 4 děti.


Minulé tři týdny jsem chodila na rehabilitace s páteří a stačil uplynulý víkend
naplněný prací na zahradě, která mi zhuntovala záda, ze mě bolí celá páteř 
a celou levou nohu mám jak v ohni. Už tři noci bolestí pořádně nespím. 
A ještě k tomu mi třeští hlava.
Natírám se Voltarenem a beru prášky na bolest ( pouze pralen, protože
na ostatní mám alergii ).
Do pátku musím být v pořádku ( i když nevím,nevím...), má být hezky,
zahrada čeká. 


A pak byly volby!!!!!!!!!


Moje pocity ?  


Ale co to seskupení VV ?




A včera byl den D !

Mladší dcera udělala STÁTNICE .

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....