Letecký rej


O minulém víkendu jsme se byli podívat na Letecký rej.

Kromě malých letadel, větroňů a rogal, starých strojů, aut a motorek,
které byly renovovány a jsou v chodu,přiletěl i velký vrtulník a také
zde byly modely letadel.
Pro návštěvníky bylo uspořádáno mnoho vyhlídkových letů.
Některé modely letadel byly tak velké, že když byly ve vzduchu, tak
vypadaly jako malá opravdová letadla.Jeden velký model letadla měl
otevírací dvířka, vnitřní vybavení pro čtyři osoby. V letadle seděly
asi 25cm velké figurínky - dámy v krásných šatech.
Bylo strašné vedro, ještě k tomu pravé poledne, slunce stálo nad hlavou,
přeto jsem si obešla dost velké množství letadel,rogal a modelů a fotila
mobilem.

Některá letadla i rogala byla výtvorem majitelů. Dost strašidelně vypadaly
dráty, hadičky a malé motory, upevněné na letadle zvenčí těsně u vrtule.
Letadýlka ruční výroby byla tak křehká,že by mě do té skořepinky ani
za milion korun nikdo nedostal.
Rogala mi také připadala nebezpečná, nevěděla jsem,že většinou
existují dvousedadlová rogala - sedí se v něm jako na motorce, ale
druhé sedadlo je výš .

Tady je pár fotek:

let



let
letlet
let








let
let
let
let
let
let
let
























                                                                                                       
                                                                                                     Přeji vám pěkný
                                                                                                    den a plno zážitků.
let

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....