Suším bylinky


Už měsíc suším bylinky, kde se dá.
Manželovi vadí, že se nemůže zajet otáčivou vysokou židlí ke zdi, kde
máme poličky na byliny a koření. K poličce a k háčkům na chňapky a
zástěru ( kterou používám jen při vaření džemů a při vánočním pečení )
jsou přivázány svazky bylin na sušení.
Když jsem pověsila levandule i na menší obrázky, tak mi řekl, jestli to
už vážně nepřeháním.
Já si myslím,že za těch 30 let si už mohl zvyknout. Ale ne, každý rok
to mám na talíři.

Suším majoránku ( tu na tácech, protože ji často stříhám, aby
nezačala kvést ), bazalku, oregano, mátu, saturejku, rozmarýnu,
meduňku,yzop, libeček, tymián, mateřídoušku a šalvěj.

A teď nějaké foto, jak jinak - z mobilu.

Přeji pohodové dny.

P.S. Musím vám popřát teď před fotkami, protože mi pak při uložení
skáče věta nahoru vedle posledního obrázku.
Poradí mi, prosím, někdo, jak můžu psát i mezi obrázky a pak
ještě pod poslední obrázek ? Děkuji předem.
Bílá levandule

Každou jedlou bylinku
přejedu prsty " proti srsti ",
nelámu, drtím až do
pokrmů.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....