Nebe nad hlavou


Vítám vás po dlouhé době na mém blogu.

Už jsem zase tady a těším se na vás.

Měla jsem na návštěvě vnoučátka, neměla jsem na blog sílu, on je to opravdu
velký požírač času.
Užívali jsme si to krásně s dětmi ( co jsme podnikali, napíšu co nejdříve ), když
odjely, tak bylo nezvyklé ticho a když jsem vyslékala jejich postele, tak jsem
měla knedlík v krku.Bylo nám smutno .

Tolik vysvětlení, proč jsem dlouho nepsala.


A nyní k tématu :

Už od dětství  miluju sledování nebe a na něm, jak se seskupují a plují mraky.
Hledám v nich světadíly, země, zvířata, hory.........
Když letí letadlo, tak si vždy říkám, kam asi letí, co dělají na palubě cestující a
jak daleko letí......
Člověk často sní....
nebe
nebe
nebe
nebe


Mějte se moc krásně a sněte i ve dne.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....