Dva dokumentární filmy


Naposledy jsem byla v kině v květnu a červnu.

Shlédla jsem zajímavé dokumenty ( ty mám moc ráda ) -
Oko nad Prahou a Katka.
Promítání  se zúčastnily Eliška Kaplická a Helena Třeštíková.
Po skončení promítání byly s dotyčnými besedy.

Dokument Katka se mi velmi líbil.
Nejvíc nás ( a většinu diváků ) naštvaly dotazy typu
" není Katce rozumět, měly by tam být titulky" ( o to přesně šlo,
jde o devastaci krásné a chytré mladé holky následkem užívání drog,
a to musí být autentické - jde o dokument nikoli o dramatický film).

Beseda s paní Třeštíkovou byla moc zajímavá a sama režisérka
byla velmi příjemná.

Katka se mi líbila o hodně víc než Oko nad Prahou ( tam nebylo skoro nic,
co bych nevěděla).
Mimochodem jsem pro Chobotnici.

Mám bohužel foto jen paní Kaplické ( foceno mobilem v přítmí ).


Oko nad Prahou

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....