Ohlédnutí za létem

Milí přátelé,

léto je nenávratně pryč.
Ale mám ráda babí léto s jasnou oblohou,chladnými rány,
ranními mlhami a rosou.
Kapky rosy se třpytí na každém stvolu trávy jako diamanty.

Probírala jsem se fotkami, které mi připomněly jak se měnila
zahrada v průběhu léta.

Tady je pár vybraných foto :


Pustoryl




























































Zmrzlá popínavá růže.






























Obrazila asi 6 výhony a kvetla.Představte si, že jeden výhon
nezmrznul a sahal až na zem,schválně jsem ho tam nechala
a chtěla jsem ho zahřížit a šla jsem pro rýč a lopatku a za tu
chvíli ji manžel uřízl.
Někdy je strašně rychlý.































Jezírko u domu ve městě.






























Tento kamenný květináč jsem si přivezla
z Toskánska.






























Tuto bílou- zelenou hortenzii miluju.
Hodně jsem po ní toužila,dostala jsem ji od kolegyně
v práci před lety.
Kolegyně v 35 letech po porodu zemřela.
Je to vzpomínka na ni.

Mějte se krásně. Dauma

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....