Řemeslné trhy

trh

Milé dámy a slečny,

také milujete řemeslné trhy ?
Já je zbožňuji.
Jsem na nich jak utržená z řetězu.
Byli jsme na trhu v Kohoutově u Trutnova. Jsou to opravdu
jen řemeslné trhy v plné parádě.
A spousta jídla.

Strávili jsme tam celý den, protože bylo několik set stánků.
Ó, to bylo krásných věcí, člověk neví, co si má koupit ( kromě
mého muže - ten nic, jde se jen podívat ).
Mračí se a říká " opravdu to potřebujeme ? "
Úspěšná bez rečí bývám jen při dárkách pro vnoučátka.
Pak se "ztratím" a nakoupím keramiku, povlaky na polštářky,
výtvarné potřeby apod.
Manžel, když mě najde, bolestí zaúpí, co to táhnu, kam to dáme.
Když odpovím, že si místo najdu, tak ironicky řekne, no to jsem
teda hrozně zvědavý.
A pak " tolik talířů a misek, ty ses zbláznila".
Poslala jsem ho do auta, aby  těžké tašky dal do kufru. A já šup
ke stánkům pro drobné věci - bižuterii, šátky apod. ( bude se to
hodit k obdarování někoho, na koho jsme zapomněli).
trh

No, a pak mi došly peníze, nezbylo mi, než požádat
řemeslníka o vizitku.
Většinou mi také řekli, kde budou nejbližší trhy, na kterých
budou prodávat. 

Pak jsme pojedli pečené prasátko s chlebem a kvašákama - mňam.

A potom se stal zázrak, manžel mně chtěl koupit košíček, který
se mi líbil, ale už byl prodaný ( bodejť bude čekat, až se rozhodneme,
musí se kupovat hned ).
A ještě mě sám zavedl ke krásným emailovým konvičkám, k těm
které jsme mívali doma,když jsem byla malá.
A koupil mi bílou s malovanými levandulemi.
Tu jsem si dlouho přála a tato byla ještě navíc
s levandulí - óch,jé ta krása.

Moc jsme si to užili.



trh
trh


Přeji vám pěkné zážitky při nakupování na báječných trzích ( však jich před
Vánocemi bude !)  Dauma

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....