Bezradnost


Nazvala jsem článek  Bezradnost, ale to je jen slabý odvar toho,
co prožívám :

jsem vzteklá, strašně naštvaná, bouchla jsem do stolu a
musím se držet, abych tady nenapsala nadávku, kterou jsem
řekla při bouchnutí do stolu.

Co se stalo ?

Ještě než úplně klekl  starý NB, tak dcera nahrála dokumenty a foto na
na CD.

Dnes jsem začala sem psát článek a chtěla jsem přiložit fotografie
z CD a málem jsem omdlela :

CD MÁ UPROSTŘED MENŠI OTVOR NEŽ JE NASAZOVACÍ STŘED
NA NOVÉM NB.

Pro mě je to katastrofa, mám tam hodně fotek z fary, různé
staré detaily, které se, bohudík, dochovaly, fota z koncertů,
z CIAF, z Anglie a spoustu dalších, které jsem chtěla použít
a pak některé nechat vyvolat.

Teď nevím, co s tím budu dělat.

Začínám být zoufalá, tak raději končím.


Přeji vám , aby se vám dnes dařilo dobře.   


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....