Já su tak šťastná


Ne že bych přeplavala La Manche.
Dostala jsem se k blogu po šesti týdnech. Konečně.

Byla jsem na operaci, ležela v nemocnici. Když jsem se vrátila domů, tak
jsem zjistila, že náš NB odešel do počítačového nebe.

Trvalo měsíc, než jsme se doma dohodli, jaký typ nového NB si koupíme.

A dnes jsem zapojena první den.
Trvalo mi celé dopoledne, než jsem přečetla 145 mailů.
A pak hned na blog. Přišly mně také milé vzkazy od nových čtenářů mého blogu.
Tímto jim moc děkuji, velice mě to potěšilo.

Je pravda, že nemožnost přístupu k internetu mně pobídlo k větší pracovitosti.
Co si budeme nalhávat - žere to spoustu času a zvyšuje to nelibost nejbližšího
okolí .
Ale přiznávám, že jsem byla  bez blogu jako bez pravé ruky.

Jsem na blogu už od rána a čtu nejnovější články,ještě nemám prohlédnuté
moje oblíbené blogy. Ale už jsem odepsala na některé milé vzkazy.

Jsem ráda, že jsem zase mezi vámi.

Přeji vám všem slunce v duši.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....