Advent

O první adventní neděli jsme koupili vánoční
vánoční stromek - jedli.
Vybírali jsme dost dlouho, neboť náš strom musí mít alespoň 2,5 m.
Když jsem asi před čtyřmi lety navrhla, že už bychom mohli mít menší,
všichni se na mě nevěřícně otočili a sborem zaznělo " to snad,
nemyslíš vážně, mami ".
Ostatně já je chápu, doma jsme meli v dětství ještě větší strom až 5 m.
U rodičů jsme měli vždy stom 5-6 m, z haly až do prvního patra.
Děda dal pod strom 500 W žárovku, kterou obalil červeným celofánem,
Byla to nádhera.

Se stromkem jsem koupila větve jedličky a zelené jmelí se spoustou
bílých kuliček.
V Bauhauzu jsem koupila kratší svíčky elektronické do exteriéru na
menší kulatý jehličnatý keř.( ty loňské se se přetrhali, protože jsme
je natahovali na velký strom, a při odsraňování jsme je zničili )
Doma jsme začali s prvními výzdobami, abychom dětem připravili
kouzelnou vánoční atmosféru ( jako u mých dcer ) .

Neustále vzrušeně probírali Ježíška, jak to všechno stihne a jestli byly
hodné, aby jim něco přinesl.

Od prvního adventu krásně sněží a vytváří nádhernou předvánoční
radostnou náladu a velké očekávání.

advent
advent

Byla jsem nakupovat v květinářsví , a koupila jsem si mimo jiné
i tento jutový obal na květináč.

Paní prodavačky mně popřály krásné vánoce
 a dali roztomilou živou malou krásnou kytičku.
Mile mě to překvapilo
a měla jsem velkou radost,
která trvá už několik dní.
advent
                                              Nádherná kytička od dobrých lidí.

advent
advent
advent
advent
advent
advent


Radostně do třetího adventního týdne.
   Ať se vám daří.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....