výstava Šangri`~la

šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
                Tento Khatag jsem si koupila a přivázala.

šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la

šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
Po Vánocích jsem byla na výstavě pod názvem Šangri~la v Brně v Olympii.
Je to úžasná výstava o čtyřech zemích v Himalájích.
Výstavu zahajoval sám Dalajláma.

V každé zemi a i v každém chrámečku neustále hraje hudba,
charakterizující tu kterou zemi a její náboženství.
Více už nebudu o ní psát, protože se ta nádhera nedá popsat.
Atmosféra výstavy vás vtáhne přímo do života obyvatel
těchto zemí.
A zároveň vás ovládne vnitřní klid.


A proto vkládám fotografie, nejsou moc kvalitní, bylo tam přítmí
a reflektorky osvětlují jednotlivé exponáty.
Vše je originál ( včetně malých modliteben- staré
dřevo léty ošoupané a ošlapané ), dovezeno
přímo ze zemí původu.
Promítaly se filmy, probíhaly příběhy...

šangri-la
šan
šan
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šangri-la
šan

Kathang jsem si koupila i domů. Vyrazila jsem si i tibetskou minci.

Výstava je umístěna v uzavřeném prostoru nákupního centra,¨
 vstupné 200 Kč,

je velmi rozsáhlá a s tolika informacemi a zajímavostmi, takže počítejte,
že zde strávíte 3- 4 hodiny ( pokud to nechcete jen proběhnout ).

Tak nádhernou výstavu jsem v Česku ještě neviděla.

P.S. Nevím,proč se mi obrázky zobrazily přeházeně -
 kvůli tomu něketré nepatří k té pravé zemi.
Ale ta krása se němění.

Mám té výstavy pořád plnou hlavu.

P.P.S. Asi 19. foto - na zdi jsou jačí bobky, po kterých se v Tibetu šlape všude.
Chovají je ve velkých stádech a šijí z nich stany, ve kterých žijí.
Neteř do stanu vlezla a byla cítit ještě další den.
Výstava je prodloužena do konce ledna 2011.
podívejte se na WWW.sangri-la.cz

Přeji vám nádherný prožitek.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....