Krásné ráno

Dnes jsem byla s Jonáškem na louce a je krásný den.
Poslední dny byly také plné slunce, ale byl silný všude
pronikající vítr.
Vítr už nefouká, bylo mi teplo,
ačkoli je deset pod nulou,
ale na slunci nad nulou.
A všude krásná námraza.
Neodolala jsem a vyfotila
polehlou trávu se zmrazky.
Ve středu jsem vyfotila oblaka
z okna domu - ráno na východě
a večer na západě.
Příroda a její úkazy mi velmi
pomáhají v mému boji s depresí.
A samozřejmě mně v pomáhá radost s Jonáškem
a klid v rodině.

Tak a je to.
Chtěla jsem přidat fota a nejde mi to.
Prohledala jsem všechno,
kde bych našla vyrovnávací paměť,
ale nic jsem neobjevila.

Až mi to půjde,
( doufám, že vedení blogu podrobně
popíše postup i pro méně zručné blogery,
tak fota doplním.

Mějte se moc hezky.
Dauma

Sláva ! už mi jdou vložit obrázky.
Vedení blogu pracuje skvěle, vychytají všechny mouchy a nová verze,
která se mi líbí, pojede, jak má.
Děkuji.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....