Prázdnota


Tak jsem po dlouhé době , bohudíky, doma.

Byla jsem vystavena takovému psychickému týrání, že jsem se
psychicky zhroutila sama.

Chtěla jsem pomoci po zoufalé prosbě o pomoc, myslela jsem si,
že se něco změnilo a budeme vycházet lépe,
ale zmýlila jsem se.

Jsem ta nestrašnější osoba na Zemi, že by si ode mně ani
pes kůrku nevzal.

Nejněžnější oslovení bylo : " ty hajzle ".

Cítím se jako mrtvá nebo pořád brečím.

Moji drazí blízcí a přátelé mi říkají, že jsem dělala,
co jsem mohla, ať udělám už
navždy tlustou čáru.

Asi to tak bude, až se vzpamatuji.
Ale celý život jsem se kvůli tomu trápila a chtěla se zavděčit,
ačkoli ta osoba mě ze " zásady " ( to mi řekla ) nikdy nechtěla
a nenáviděla mě.
Někdy si přeji, abych se vůbec nenarodila
abych té osobě " nezničila " život.


Mám v duši prázdno.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....