Do třetice


Říká se do třetice něco dobrého nebo zlého.

Minulý víkend u nás byl plný nepříjemností s domácími spotřebičemi.
Napřed mně začala prskat žehlička a pak se z ní zadýmilo a byl cítit pach spálených drátů.
Hned jsem ji vypla.
V opravně mi řekli, že by oprava stála víc než nová žehlička.
Tak jsme koupili novou - naši českou.
Vzhledem k tomu, že jsem předtím měla žehličku, kde jsem vše žehlila na na stupeň 9, ať to byl hedvábný šátek nebo prostěradla, a tato žehlička se pokládala naležato, protože nic nespálila.
Koupenou žehličku jsem také položila na ležato, no a spálila jsem prkno.

( ta růžová je nová - jinou barvu neměli )
Začala jsem žehlit košile a ložní prádlo a při posledním polštáři mi přestala vypouštět páru.
A slyšela jsem takové rachtání.
Vodu jsem v ní měla, zaklepala jsem s ní, pořád se v ní něco přesýpalo.

Byla jsem toto pondělí v prodejně, kde mi reklamaci ( snad ) uznali, ale řekli mně, že firma sváži přístroje na opravu ve středu. To znamená, že nejméně 9 dnů nebudu žehlit. Manžel měl starost o své košile, naštěstí jsem vyžehlila, kromě toho polštáře, všechno prádlo.

V neděli jsme si chtěli ráno udělat kafíčko - a ejhle- kávovar stříkal vodu na všechny strany. Manžel ho vyčistil, ale nic se nezměnilo - my jsme byli mokří, stůl i podlaha( a voda byla vroucí - mám na nártu spáleninu třetího stupně ).
Odpoledne se manžel rozhodl, že si udělá čerstvou šťávu z našich loňských jablek.
Nevěřil mi, že bude mít víc dřeně než šťávy.
No a co myslíte ? Odšťavnovač po půl hodině tvrdé práce ani nehlesl.Spálil topné tělísko.

Takže máme všechny tyto spotřebiče v opravnách. Nejvíc mě mrzí ten kávovar .
Snad vůbec půjde opravit.

Milé dámy, přeji vám víkend bez poruch.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....