Inspirace


Ahoj všichni,

včera jsem si večer, místo štrikování !, prohlédla hodně vašich blogů a zapisovala jsem si vaše skvělé nápady.
Potřebovala bych tak čtyři ruce a den, který by měl aspoň 36 hodin. Tolik bych toho chtěla stihnout !
Pořád nakupuji do zásoby materiál pro šití, pletení, háčkování a vyšívání.
Při tom všem mám dvě velké krabice vln a přízí ( dohromady by to dalo krabici na pračku nebo na starý televizor ), ale stále kupuji a kupuji další. A skříně pukají ve švech a při otevření dveří vždy něco vypadne ( většinou, když si manžel bere kabát či oblek,, protože látky,pytlovina, kanava a rozdělané věci jsou poskládány právě pod jeho kabáty a obleky ) a manžel je rozčilený, že jsou všude ty moje krámy a že si nemám nic kupovat, dokud vše nespotřebuji.
Vůbec nechápe, že může přijít nápad, při kterém zjistím, že potřebuji ještě další věci, které momentálně nemám na skladě. Já totiž hodně improvizuji, vymýšlím si norské vzory a i barvy používám podle toho, pro koho výtvor je nebo, že se mi líbí jejich kombinace.
Zrovna minulý týden jsem si v jednom menším městě koupila vlny, které u nás neprodávají.
I Jonášek se diví, co to panička zase nakoupila ( od každé barvy mám několik klubek ).



To se týká i časopisů a knih ohledně ručních prací. Mám jich hodně, vyfotím je a někdy zveřejním.
Zatím jen jedna na ukázku - je průvodcem pro nezkušené šičky a kutilky.

Přeji vám spoustu nápadů a času k realizaci.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....