Nintedo


Náš vnouček pořád mluvil o nějakém přístroji a že si s ním musíme zahrát.

Myslela jsem si, že má nahrané nějaké hry na počítači.
Doufala jsem, že to nebudou nějaké zabijácké hry,ty absolutně nesnáším.
Pustil kazetu WII a ukázal nám, které osoby se mohou zúčastnit her.
Na několika stránkách měl vyobrazené všechny členy rodiny, příbuzné a kamarády.
Dívali jsme se na obrazovku nevěřícně, a pak nás dorazilo, že jsme si byli podobní.
No a pak jsme se dali do hraní já bowling skoky na lyžích - jenže tady jsem to nezvládala
a byla ze mně vždy obrovská sněhová koule.
Bowling mi šel dobře, měla jsem zlatou hvězdu.
Manžel s ním hrál téměř všechno, ale ve skocích na lyžích na tom byl stejně jako já.

( manžel se odrazil z můstku a letí.....a za chvíli z něj bude sněhová koule )


Moc jsme se nasmáli.

Jsem ráda, že na kazetách jsou sportovní hry, angličtina hrou, zajímavosti z přírody.

Mějte se fajn

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....