Svetr s dinosaurem


Milé dámy a slečny.
konečně jsem se dala zase do pletení po skoro dvouměsíční přestávce.

Protože můj vnouček má momentálně " dinosauří období ", tak jsem si začala prohlížet
časopisy Verena více než dvacet let zpět. Ještěže se móda často vrací zpět.
A k mé radosti jsem objevila dinosaura.
Začala jsem plést začátkem ledna, to jsem upletla záda, pak dlouho nic, a teď začínám vyplétat
na předním díle dinosaura.
Musela jsem ovšem přepočítat očka a zmenšovat to zvíře. Dalo mi to hodně práce,
aby se mu vůbec podobal, už jsem vyšla ze cviku.

Dříve jsem si vymýšlela sama vzory a zakreslovala na čtverečkový papír, nevím jestli se mi to
ještě někdy podaří.

První foto : vzor - zaškrtávám upletené řady, protože jsou čtverečky mrňavé, tak je špatně vidím.
ostrou tužkou nabodávám každý čtvereček. používám brýle a ještě lupu.
Podle vyškrtání vidíte, že toho moc nemám - jen skoro celý ocas dinosaura.
Potřebuju plést odpoledne, večer při umělém osvětlení ty drobnosti nevidím.
Ale pokud jde např. o irské vzory dokážu plést se zavřenýma očima.


Takto má svetr vypadat :
Pletla jsem záda ( ty mám hotová ) :

Dnes je zase krásně a navíc jdu s kamarádkama na oběd. Už se na ně teším. je to čistě dámská záležitost.
Vlastně při něm řešíme konzultujeme věci v jednotlivých případech - každá má jiný obor práva, tak se radíme.

Užijte si krásný den a s dobrou náladou.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....