Vstupní dveře na faru


Dnes pršosněží - dost hustě - a je zima.

Celý minulý týden jsem měla jarní náladu a začala jsem nákupem rostlin na zahrady a vytvořila jsem si plán na tento víkend na úpravu zahrady na faře.
Bohužel je zima a zůstaneme doma.

Na faře je fůra práce - tento rok plánujeme nový rozvod elektřiny ( vloni to nevyšlo, protože si objednaný elektrikář poranil ruku a už se neozval ).
Snad se nám letos podaří vybudovat rozvedení vody a kanalizace. S tou to bude horší, protože musíme mít čistírnu odpadních vod.
Na to vše je potřeba mít peníze, nemám ani tuchu, kolik to bude stát.
V dubnu, po přiznání státní dotace ( i když nižší - ale kdo vám dá 2 250 korun, každá koruna je dobrá ) si vyberu stavební spoření, kde spořím navíc dva roky, a můžeme začít s plněním plánů.

Ale další a další opravy nás ještě čekají.
Postupně vás seznámím se stavem naší fary.

Dnes začnu vchodovými dveřmi :
jsou krásné, ovšem rozklížené a zničené dřívějšími uživateli postupným přidáváním dalších zámků a
necitlivě přidělanou petlicí.

























Dveře měly původně sytě zelenou barvu ( barva trávy v létě ), ale povětrnostními vlivy se změnila v tu pravou oprýskanou a šmolkově modrou barvu. Bojíme se sundat i starou zrezavělou schránku, aby tam nezely díry po silných šroubech.
Kdyby nepotřebovaly opravu, tak bych to tak nechala, moc se mi líbí.

Přeji krásný den vám všem a ať se vám ve všem daří.

P.S. Nevím proč se mi v náhledu udělaly velké mezery, které zde při psaní nemám. A ani to nejde upravit,

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....