Čtvery narozeniny




Milí Přátelé.
Minulý víkend byla u starší dcery velká oslava.
čtyři členové naší rodiny slavily narozeniny.
Nechala jsem udělat tři dorty, čtvrtý jsem pekla z piškotového těsta sama.
A můj dort měl největší úspěch a byl hned pryč.
Moje děti nikdy nechtěli jiné dorty než ty moje.
A děti se zlobili, že jsem dorty nechala upéct u cukráře.
Po této zkušenosti budu vždy péct vždy sama.
Neumím sama zdobit dorty, marcipán nemají rádi. Kuličky nikdy nedávám.
Jednou jsme dostali z nějaké svatby dort, kuličky jsem sebrala, ale jedna zapadla do krému.
Samozřejmě v mém kousku. No a rozlomil se mi zub ( naštěstí se to nestalo dětem).
Byla jsem naštvaná, protože kuličky nesnáším.
Oslava se vydařila, hráli jsme s dětmi stolní hry a skládali puzzle a hodně jsme se nasmáli.
A taky byli na procházce - větší děti na kolech. Nejmenší na odstrkovadle nebo v náručí.
Bylo to prima.

Příjemný víkend všem.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....