Moje oblíbené tituly o interiérech




Milé dámy,
tak jako mnohá z vás ráda listuji knihami, které se zabývají interiéry.
Mám ráda styl country - farancouzský, italský a anglický.
Kupuji obrazové publikace a neustále si je prohlížím
( nejen já, ale i můj manžel a můj milovaný zeť a mnoho mých přátel si je
u mne půjčuje ), sním o tom, jak si zvelebit dům a naši faru.
Po roce 1990 se jich objevilo na pultech knihkupectví velké množství.
Byly hodně drahé, a proto je nyní neseženete snadno.
Poslední roky je objednávám přes net od nakladatelství Slovart.
Toto nakladatelství distribuje knihy nakladatelství Taschen.
Taschen vydává nejkrásnější obrazové publikace, které znám.
Ještě je dobré nakladatelství Arara.

knihy

knihy
knihy
knihy
knihy
knihy
Tyto knihy jsou základ, který jsem kupovala v letech 1993 - 1997.
P.S. Promiňte mi ty moje nohy pod stolem.

Dnes jsem si objednala další knihu - těším se, až přijde.

Přeji slunečný a pohodový víkend ( patrně pracovní na zahrádce ).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....