Jak jsme si to užili


Minulý týden jsme si vzali vnoučata k nám. Přijeli jsme pro ně a oni nás už čekaly i s maminkou v garáži s baťůžkema, plyšákama, koly, koloběžkou a velkou taškou s oblečením.

Naše princeznička byla v krásných šatičkách ( samozřejmě v růžových ) a přilítla ke mně : babi, podívej, co mám ? a ukazovala mi ruce a nohy.
Páni, měla nehty na rukách nalakované na zeleno a na nohách na červeno. Zářila jako sluníčko. Kdo ti je nalakoval ? Teta Helča. A zatočila se v šatičkách kolem dokola a suknička vlála. Byla šťastná a já s ní.

Protože odpoledne spala, tak byla vzhůru celou cestou a doma šla spát až před půlnocí.
To vnouček usnul už v autě.
Přenesli jsme ho zrovna do postele a ve spánku jsem ho převlékla - pomáhal mi vyslékat rukávy a kalhoty - to vše se zavřenýma očima- a ráno nic nevěděl.

Uvařila jsem jim to, co mají rády a o co poprosili - meruňkové knedlíky, grilované kuřátko - hlavně s křupavou kůžičkou.
Upekla jsem jí mřížkový křehký koláč s rebarborou. Za odpoledne zbyly jen drobky.

Zjistila jsem, že budou závody na dračích lodích, a tak jsme se vydali k řece. Bylo tam hodně lodí i lidí.
Velmi se jim to líbilo. Vnučka měla na sobě květované šatičky ( do růžova ), vyzula si boty, pod sebe si dala svetřík, posadila se a roztáhla sukýnku kolem sebe - že je ve svém domečku a má piknik.

Největší zážitek pro ně byl, když po závodě se mohly svézt na lodích a pádlovat.
Rozdali jim plovací vesty a šťastně odpluli - samozřejmě s bubeníkem na zádi a vpředu a uprostřed se závodníky.
A jely dokonce dvakrát.
Pak jsme šli ještě na vláček - dostaly i staré vlakové jízdenky.
Byl to pro nás krásný den.

Další dny si vnouček hrál s dědou a přítelem nejmladší dcery s auto dráhou. Pak venku hráli s tatínkama a jinými dětmi venku fotbal.
Vůči vnučce hráli jemně přiměřeně k jejímu věku.
A když přišli domů, hned usnula jak dudek.
Teď se mi po nich stýská. Tento týden jsou na dovolené s rodiči v Itálii a jsou nadšeném z moře.
Oba umí plavat - dcera s nimi chodila od dvou měsíců věku.

Bylo to moc prima.

Přeji vám krásné prázdniny s vašimi dětmi nebo vnoučátky

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....