Letní čepičky


Tento týden jsem měla napilno.

Začnou prázdniny a já jsem pro samou práci na zahradě neměla dokončené
háčkované čepičky pro vnoučátka a dokonce mi jedna ještě chyběla.

Manžel mi oznámil v úterý ráno, že jede ve středu na služební cestu a
zastaví se u nejstarší dcery.
Zrovna jsem začala žehlit, jeho zpráva mě zděsila - nemám ještě jednu čepičku a
u ostatních nemám zapošité konce bavlnek ( tuto část práce nemám vůbec ráda ).

Hned jsem odložila žehličku a dala se do háčkování.
Háčkuji vzory, které mě napadnou při háčkování ( u chlapeckých čepiček používám
hodně jen krátké sloupky, aby si nepřipadali jako holčičky ).
Když háčkuji "placku ", tak si obvod hlavičky vydělím 3.14 a vyjde mi průměr placky.
Pak si čepičku dám na hlavu a měřím podle sebe délku čepičky - u nejmenších
mi dosahuje nad uši a u tříletých mi zakrývá asi centimetr horních ušních boltců.

Vše jsem stihla a poslala dětem po manželovi.

Večer mi poděkovala po telefonu dcera a dodala,
že naše princeznička si vybrala tu sluníčkovou ( myslela jsem si to ).



Přeji vám i vašim dětem krásné a šťastné prázdniny bez nehod a pro nejbližší dny pohodový víkend a volno na svátky, popř. prodloužený víkend.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....