Práce na zahradě v červenci


Červenec je doba, kdy se mohou vysazovat i set další zeleniny.

Minulý víkend na faře jsem zasadila pnoucí fazole, bílou ředkev, ranou kapustu kadeřávku
( řežu z ní listy i v zimě ), zasela karotku a červenou řepu - jen dva řádky, manžel ji nemá rád
sterilizovanou, prý smrdí bahnem. tak ji vyrývám ve velikosti v průměru asi 5 - 6 cm a dělám
z ní salát ( který jim všem chutná ), sazenice zimního póru, jakmile vyroste dvakrát tolik,
tak ho nahrnu, aby měl vysokou bílou část - nechávám ho na zahradě přes zimu a pak na jaře
vyrývám silné pórky. Na podzim ještě postupně seřežu nať podle potřeby na chleba s pomazánkou.

Také jsem zasadila do květináčů zakořeněné odnože jahod, které zalévám a pokryla jsem je
netkanou textilií,aby se voda rychle neodpařovala. Dala jsem je na stinné místo pod stromy a
v srpnu budu vysazovat na stanoviště.

Odstranila jsem jahody, které rodili už třetím rokem, a na jejich místo jsem vysela ty fazole.

Budu muset pro jahody udělat nový záhon, protože se jahody nemají sázet na stejné místo aspoň 2-3 roky.

Manžel není nadšen dalším záhonem, prý se mu pak špatně seká tráva.
Já stejně nenápadně rozšiřuji stávající záhony do všech stran .

Ještě bych chtěla zaset ačonkču, ale musím se podívat, jestli v tuto dobu ještě můžu.



Dnes jsem docela ráda, že prší a chvilku si odpočinu.

Po neustálém zpracovávání ovoce jsem trochu unavená.


Přeji vám dobrou náladu při práci na zahradě.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....