Velký úklid


Minulý víkend byl na faře pracovní v mnoha směrech.

Můj muž šel zase řezat kulatinu. Některé kusy jsou velcí macci - průměr až 70 cm.
Sousedi si mysleli, že budeme dělat nový krov.

Já jsem utřela prach a dala se do drhnutí dřevěných podlah.Drhla jsem ji rýžákem a vodou s jarem a práškem v místech, kde byla vylitá láhev oleje ( to nám udělali kluci, kteří se tam v týdnu ubytovali a ukradli nám úplně novou motorovou pilu, ještě jsme ji ani nevybalili, nové stereo rádio a motorovou ruční sekačku ( taky novou ).
To se stalo před třemi lety a ještě ten olej po nekonečném mytí je vidět.
Pak jsem podlahu dvakrát umyla čistou vodou a přetřela pak suchou hadrou.

Práce trvala přes čtyři hodiny - dělalo to 50 m2.

Na oběd jsem uvařila rizoto s okurkovým salátem.

Mezitím se manželovi porouchala pila, snažil se najít příčinu, ale po dvou hodinách to vzdal a byl děsně naštvaný.

Vysvlékla jsem 7 postelí.

Pomohla jsem mu vynést staré koberce ( po bývalých majitelích ), aby je vyklepal.
A pak staré válendy - takové , ze kterých se nedají sundat matrace.
Byly těžké jak potvora ( prý by je uneslo i malé dítě a kromě mě tam nikdo není Plačící) a já nesmím nic tahat kvůli očním sítnicím. On si myslí, že těmi operacemi jsou sítnice v pořádku !
Moc jsem se bála, že se mi zase utrhne a ještě se roztrhají - minule jsme jen posunovali kousek třídilnou skříň.
Mám zakázané i rýt a shýbat hlavu např. při pletí, zametání, umývání podlahy apod. a nosit věci nad 5 kg.Zamračený
Vyryl mně všechny tříleté jahody ( to uznává, že rýt nesmím ) a já oddělila zakořeněné odnože a nenápadně rozšířila záhon skoro o metr. A co čert nechtěl, zrovna přišel, když jsem už byla za polovinou.
Vyslechla jsem jeho nářky, že tam už neprojede se sekačkou. bude muset prolézat pod větvemi.
Vyřešila jsem to tak, že jsem ořezala všechny větve, které by mu bránili v sekání.
Ještě o tom neví.
( Záhon končil dříve u rajčat. )
Pohnojila jsem růže a rajčata, zasela rozhozením po záhonech kopr a kolem kůlů popínavé fazole.
Manžel vdrhl podlahu v místnosti, kde budeme mít kuchyni s jídelnou - 35m2.

V těch krabicích jsou záchody, bidet, umyvadlo a jeho nožičky a vanička do sprchového koutu.
Vanu ještě nemáme koupenou.
Při úklidu našel po předchůdcích nádherný kolík. I s nápisem na jedné straně.




Na večeři jsme měli rajčata rozřezaná do podoby lotosového květu a naplněná tuňákem.

Teď jdu žehlit všechno povlečení - těch sedm z fary a další čtyři z domu, kde bydlíme ve městěZamračený.

Tento víkend přijedou vnoučátka na 2-3 týdny. Už se moc těším.

Přeji vám pohodový víkend.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....