Zahrada v červenci


Milé zahrádkářky,

to nám ten čas utíká, je červenec a na zahradě všechno vesele kvete. A práce je pořád dost.
Kupodivu ( musím to zaklepat ) máme letos o hodně méně slimáků, ale více hlemýžďů, které
mám ráda, vypdají roztomile s těmi domečky - připadají mi jako karavany. Ale sežerou toho taky dost.
Už jsem letos zasadila 6x bazalku a ožrali ji - ne tolik jako slimáci, ale stačilo to k odumření bazalky.
Asi jim náramně chutná - jsou to labužníci.
Stračky ( ostrožky ) postupně odkvétají, chystám se je příští týden
ostříhat na 10 cm, aby na konci srpna zase vykvetly. také jich hodně vytrhám, protože se mi rozmohly.
Mám ráda, když květiny tancují po záhonech, ale potřebuji místo pro rozpínající se cukety.
Mám ráda modré a růžové stračky, které jsou vysoké i 2 m ( existují i menší stračky ).
Stračce vyhovuje slunné stanoviště a výživná půda. Vysazují se na jaře, v srpnu a v září.
Po odkvětu a seříznutí je přihnojuji kravským hnojem v granulích.
Nechám si teď několik vysokých straček na semeno. Vysemeňují se samy.
Přeji vám pohodový víkend

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....