Nefunguju


Jsem už druhý týden vyřazena z provozu.
A nejen já, ale i manžel, a tento týden se k nám přidala dcera.

Museli jsme jít i k lékaři, protože jsme měli vysoké teploty a bolel nás celý člověk.
Jde o virovo-bakteriální virus, dostali jsme antibiotika ( ta jsme neužívali ani nepamatuju ).

Bylo strašné vedro a do toho jsme se potili - no to bylo žůžoZamračený.
Po dvou dnech spaní a pocení nás bolely záda a nemohli jsme najít polohu, která by nám ulevila.

Já nemám normálně ráda horko a už vůbec ne pocení, ani z horka.
Už desátý den nevydám ani hlásku.

Vzpomínám si na nejstrašnější pocení v mém životě při dlouhotrvajících vysokých horečkách.
Byla jsem v nemocnici na očním, protože jsem dostala alergii na posečenou louku, měla jsem vysokou teplotu a v místě nebyl lékař, aby mi předepsal antibiotika. Takže jsem měla z horeček zánět oka.
A horečky trvaly už tři týdny, nevěděli si se mnou rady.
Jednou přinesli velký černý gumový pytel, do kterého jsem musela vlézt. Kapuci mně utáhli tak, že přesahovala až k očím.
Za chvíli jsem se v tom pytlu koupala ve vlastním potu. Pot mi stékal po tvářích, nemohla jsem si ho utřít.
Když mě svědila hlava, nemohla jsem si ji poškrabat. No prostě mučení.
Takto mě tam nechali hodinu.
Když mě vytáhli, byla jsem celá mokrá, z vlasů mi crčela voda a v pytli byly 4 litry vody.

Druhý den jsem začala svlékat kůži po celém těle jako had. I chodidla.
Ale pomohlo to !
Ale byla to hrůza !Křičící

Držte mi, prosím palce, ať se uzdravím do dovolené. Děkuji.

Buďte všichni zdraví.

Manžel se potil tak, že spal v osuškách, protože měl pyžama úplně mokrá.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....