Nepřevídané náklady

Už čtrnáct dní před příjezdem vnoučátek, jsem vyhledávala výlety se zábavou pro děti.
Manželovi jsem napsala dlouhý seznam věcí, které má nakoupit.
Ve středu mi najednou po obědě zavolal, že má plné auto nákupu a auto mu scíplo
na velké křižovatce a že už volal odtah.
Naštěstí mu v opravně půjčili svoje volné auto.

V pátek bylo auto hotové ( byl vyměněn odstřikovač paliva - nevím, jestli je to ten správný výraz )
a manžel jel na faru odvézt spoustu věcí,
protože při naložení dětí s kolama , koloběžkama, kol. bruslemi, helmami a
sedačkami by nám to do auto nevešlo.
Všechno tam odvezli, povlekli postele, posekali znovu trávu a večer jeli zpátky.
O půl desáté večer mi volal, že auto nejede a odtah přijede do dvou hodin.
Opět to byl odstřikovač - druhý.
Při první opravě vypadal v pořádku. Nedá se to dopředu poznat, kdy vyplivne.

Auto nechal odtáhnout k servisu - je to na konci města a stálo tam osaměle.
Když přišel domů, tak jsem mu řekla, že v novinách jsem četla, že letos vykradli auta ( radia, airbaky apod.)
za jednu miliardu.
Šel se oholit a pak mu to vrtalo hlavou, prý jsem mu to ani neměla říkat.
Naštěstí u nás byl autem přítel nejmladší dcery, a tak naše auto odtáhli před dům.
Takže další odtah od domu do servisu.

Dva dny jsme z toho nespali, protože peníze šetříme na opravu fary.
Celá ta sranda stála přes 50 tisíc korun.
A ještě jsou tam další dva odstřikovače !

Týden předtím s naším autem byla v Chorvatsku naše mladší dcera.
Ještě že ji to nepostihlo tam.
Bojím se , aby se nám to nestalo v době naší dovolené v Toskánsku !
No, možná už na ani nebudeme mít peníze.

Držte nám, prosím, palce !

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....