Neuvěřitelné


Tak a teď jsem naštvaná na nejvyšší míru - u nás se říká jako grenadýr.

V rodině máme těžce nemocného člověka, který leží již tři měsíce v nemocnici.
Nejdříve na interně a pak ho přeložili na doléčovací péči s tím, že ho tam zase zrehabilitují - rozchodí.
( Dlouhým ležením přestal chodit.)

Nic z toho se neděje, ani na záchod s ním nechodí, lehčí je to do plenkových kalhotek!!!!
A jemu to začalo vyhovovat.
Pořád tedy leží a zase už nejí (měl úplný rozpad minerálů, protože velmi málo jedl, upadl do bezvědomí.
Přispěl k tomu i dlouhodobě neléčený vysoký tlak ( absolutně nespolupracuje, u lékaře nebyl osm let ).

Na druhé straně ho na tomto oddělení přihlásili na operaci šedého zákalu, protože nevidí ani na televizi,
nečetla už aspoň 5 let. Byli jsme všichni šťastní, že bude moci přijímat nějaké podněty a ne se jen
dívat do stropu.
Naše radost skončila včera - v této nemocnici zrušila pojišťovna lůžkovou část a stala se ambulantním zařízením!
Podotýkám, že jde o město se 36 tisíci obyvatel ( a z celého okresu další tisíce ).
A protože leží v nemocnici, tak pojišťovna neuhradí očnímu operaci!!!!!!
Náměstkyně pro léčebnou péči se mi omlouvala, vlastně za byrokratickou pojišťovnu ( po prošetření mi sama zavolala, protože jsem ji telefonicky o tomto jednání informovala).
No, kde to jsme ? to je adekvátní péče pro občany ?!

Už jsem napsala na ředitelství pojišťovny v Praze a dám ještě interpelaci poslanci.
A dokonce uvažuji i o Černých ovcích. Ať se národ dozví jakou máme ve zdravotnictví souhru mezi nemocnicemi i
uvnitř jedné nemocnice mezi odděleními.

Když jsem to volala švagrové, tak mi také řekla svoji zkušenost - syn ( dítě ) měl velké bolesti pat.
obvodní lékař ho poslal k ambulantnímu ortopédovi. Objednací lhůta tři měsíce. Syn nemohl chodit.
Sestra doktora ji poradila, ať jde rovnou do nemocnice, tam se jí ptali, kam byli posláni obvodním lékařem.
Doktor v nemocnici se rozčílil, že jsou přehlceni pacienty z ambulancí, pojišťovna jim nic nezaplatí a oni pak nemají peníze na vážné operace.
Ale léčil synovce ještě 3 měsíce - zadarmo !!!!
Tomuto lékaři velmi děkujeme, že se zachoval lidsky a neporušil Hyppokratovu přísahu.

Je to opravdu neuvěřitelné. Člověk o tom neví, takové absurdní situace zjistí, až když potřebuje něco řešit.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....