Provence styl

Včera večer jsem opět prohlížela knihy o interierech a vzdychala a obdivovala různé detaily
a věci a hledala další inspirace už asi po xté. Co kdyby mě zaujalo něco, co jsem dříve nepostřehla.

Nad mnohým manžel obrátí oči v sloup, když mu radostně ukazuji např., že OPRAVDU nemusí být
u jídelního stolu všechny židle stejné.
On má rád všechno učesané, já naopak ležérní až bohémské, všude spoustu pomačkaných polštářů,
stolků s křeslem pro jednoho, aby měl své soukromí, pohovky apod.
Neustále se mnou probírá, jestli jsem si nerozmyslela, že v kuchyňské lince nechci dvířka a místo
horních skříněk jen police. ( Stejně jsem v posledních letech - od koupi fary - nakoupila police po bazarech
nebo některé nechala vyrobit na zakázku (( v nich máme nyní v kuchyni a v ložnici doma samé knihy.))

Manžel je velmi hodný, ale každý svůj nápad musím tvrdě probojovávat a pokud to nebude hotové,
dotud budu slyšet, že se mu to nelíbí a běhá s metrem a předvádí, jak budu vařit.
Také chtěl vysoké horní skříňky. Naštěstí pro mě si manžel našel na netu a vytiskl odborné doporučení,
jak má být vysoký pracovní stůl a horní skříňky - u mě police.
Zvítězila jsem i odborníkůUsmívající se. Jsem malé postavy a musím dosáhnout pohodlně na nádobí.
Nebudu konečně používat židli a pak ještě lézt na prac. plochu linky.

Manžel si totiž nedokáže nic představit dopředu. Já přijdu a vidím, kam co umístit a jaké barvy použít.
Když to pak provedu, tak manžel chodí a říká toto tady máme pěkné.
A má radost, když návštěvy obdivují, jak to máme útulné.

Také jsem si objednala novou knihu - Provensálský styl.

Pár foto z knihy :


Přeji všem krásné babí léto.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....