Kristovy nohy, co jsem to zas provedla


Právě se potýkám s novým netbookem a mám velmi špatné svědomí.
Nemohla jsem to už vydržet další měsíc bez blogu a koupila jsem si
na " výhodnou nabídku " za 1 Kč Netbook.
Manžel nic netuší. Bratr, který mi přijel zapojit tento nový ( pro mě ) zázrak,
řekl, ze mu můj muž řekl, že dostal také tu nabídku ( a spousta lidí kolem ) a
řekl, že je to kravina.
Při myšlence, jak to přijme, mě obestírají mrákoty, svírá se mi žaludek a buší mi srdce.
ACH, achich,ach......
Musím mu to říct, než mu strhnou z účtu platbu za USB a novou Sim kartu na telefon.
Oh,no hrůza....
Už se mně i špatně dýchá.

Nemám ani sílu vám popsat veškeré trampoty a trapasy se zapojováním.

Ale musím vám velice a radostně poděkovat, že jste mě neopustili, i když jsem
zde nebyla od počátku září.
Už se na vás těším a srdečně vás zdravím.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....