Píšu Ježíškovi

Dnes mi přišly mailem Novinky z produkce Slovartu.
Srdce se mi rozbušilo, když jsem objevila knihu o interiérech.
A pak jsem uviděla další titul ! Horečně jsem jela po stránkách dál a moje nadšení
vzrůstalo, nevěřícně jsem si četla další tituly.
V nakladatelství vyšlo minulý týden12!!!! novinek o interiérech ve světě.
Takové štěstí!
Hned jsem si napsala Ježíškovi ( dcerám, které mi pořád volají, co si přeju k Vánocům )
o některé tituly.
A protože jsem dobrá kamarádka a vím, že hodně z vás takové knihy shání, tak vám
sem všechny ty báječné tituly vypíšu.
Bazaar Style - Selina Lake and Joanna Simmons ( 650 Kč )
French Home - ( 640,- Kč )
Perfect english cottage - Ros Byam Shaw ( 790 Kč )
Simply Scandivanian - Sara Norman ( 640 Kč )
Vintage Chic - Christina Strutt ( 640 Kč )
Creating the French Look - Annie Sloan ( 420 Kč )
Handmade Home - Mark and Sally Bailey ( 640 Kč )
Old House new Home - Ros Byam Shaw ( 550 Kč )
Shaby Chic Inspirations & baeutiful Spaces - Rachel Ashwell ( 790 Kč )
A Spase of My Own - Caroline Clifton-Mogg ( 640 Kč )
Old & new - Katherine Sorrell ( 280 Kč )
Essentially Irish - Josephine Ryan ( 640 Kč )
Plesá vaše srdce tak jako moje ?
Objednává se mailem.
Přeji vám hodného Ježíška.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....