Jarní prázdniny

Tato zima je divná. Napřed teplo, pak mrzlo a sníh nikde.
Pak napadlo trochu sněhu ( u nás asi 10-15 cm ).
Pak minulý týden od pondělku do čtvrtku padal sníh neustále.
Bylo nádherně - sníh, slunce, modrá obloha - to mám moc ráda.

O jarních prázdninách k nám přijeli vnoučátka.
Po ranní Kouzelné školce, při které snídali, jsme šli s Jonáškem ven a koulovali se na louce.
Nejvíc sněhu jsem na sobě měla já ( a džiny úplně mokré ), protože ti zbabělci
přede mnou utíkali a já jsem přitom musela i sledovat, zda se nám nezaběhl Jonášek - v ulici hárá fenka.
Když byl ve čtvrtek silný vítr, tak jsme šli do lesa.
Myslela jsem si, že se unaví a po obědě usnou, ale kdepak. To já bych spala hned.

Odpoledne jsme vyráběli dárky pro rodiče a nejmladšího bratříčka a i jen tak pro radost.
Nechala jsem ve výrobě plně popustit jejich fantazii.
Dala jsem jim papíry, látky, stužky, bavlnky. knoflíky, lepidlo a nůžky.
Seděla jsem s nimi a pomáhala jim zvládnou těžší věci ( jako navlékání bavlnek do jehly a ukončování apod. )
a samozřejmě jsem je hlídala, aby si při šití nevypíchli oko.

Vnučka používala lepidlo ve velkém stylu, vše měla úplně mokré a něco jsme museli odlepovat
od stolu.
Já jsem šila srdce z modrotisku a dovnitř jsem dala vatu s levandulí ( vše jsme dělali ručně ).

Když přišla dcera odpoledne ze školy, šli všichni s Jonáškem ven. Také s nimi jezdila bruslit na stadion.

Byl to pěkný týden


Tady vnučka sama vystřihla pěkného ptáčka, nalepila knoflík jako očičko a zobáček a nožičky.
Unavený Jonášek


Mějte se hezky.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....