Pletu


Těsně před příjezdem dětí na jarní prázdniny jsem dopletla štulpny pro dcery a pro vnučku.
Té jsem upletla i nákrčník.
Pletu vždy od oka a můžu vám říct, že první štulpna mi dala dost zabrat.
Napřed byla moc široká, pak úzká. párala jsem ji dvakrát.
To bylo také proto, že jsem si myslela, že to budou nosit na rifle.
Ale ony nosí tříčtvrteční kalhoty, podkolenky a na to ty štulpny.
To by mě ani nenapadlo.
Já jsem kdysi, když mi bylo šťastných 16 let, nosila štulpny na kamaše - pod nimi jsem měla punčocháče.
Kamaše jsem už dlouho neviděla, proto jsem si myslela, že půjdou na rifle.

Teď jsem začala plést vnučce svetr. doufám, že ho do jara dokončím.
Mám totiž mnoho starostí a zařizování. Psychicky na tom nejsem nejlíp, nemohu spát, bolí mě pořád hlava,
cítím velkou úzkost a žaludek mám jak na vodě.
A tloustnu, protože jím jenom sladké.

Ty růžově fialové štulpny s nákrčníkem jsou vnučky, dcery si barvy vybraly sami.
I když vnučce jsem dala barvu, kterou má ráda.

Moc vás zdravím a přeji pěkný den.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....