Řeka Morava


Uplynulé tři týdny jsem byla na Moravě.
Byla tam ( jako všude ) zima, silný vítr, ale přesto jsme šli na procházku s Jonáškem podél levého břehu řeky Moravy.

Pamatuji si, jak to tady vypadalo v době mého mládí - stromořadí, pak blízko splavu rostly trnky,
které jsem při svém výletu na kole konzumovala proti žízni.
Trnek tam teď už bylo jen pomálu ( a myslím,že to byly ty prastaré ), na prstech rukou bych je spočítala.
Ale splav byl nádherný jako vždy.
Jezdilo sem na kole mnoho mladých, ale i rodin s dětmi. Kola byla na velké hromadě, seděli jsme na břehu
nebo na schůdkách malého mostu nad splavem, dívali se do valící se vody ze splavu a víry pod splavem.

Bylo hodně vody, která protékala velice rychle, a pod splavem se tvořily velké víry s krásnou pěnou.
Já bych tam vydržela dlouho, ale manžel cvakal zubama a chtěl jít po hodině strávené u splavu domů.
Stejně procházka trvala asi čtyři hodiny.
Ještě jsem se dala do řeči s paní na železňáku. Krmila kačeny.
Bylo mi tam dobře.
Baťův kanál

Přeji vám příjemný víkend.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....