Čepičky


Od dcery jsem opět održela objednávku na čepičky pro děti.
Držím se teď doma, poněvadž mě rozbolely ostruhy na patách a nemohu pro bolest chodit,
tak jsem uháčkovala pět čepiček.
Ty červené jsou pro holčičky a ty tmavší pro kluky.
Také jsem se dostala k tomu, že jsem vytáhla na světlo boží rozštrikovaný svetr pro vnučku,
který bych ráda tento týden dopletla.
Mám rozdělaných více věcí a podle nálady a složitosti si vždy vybírám, v čem budu pokračovat.

Chodidla mám už tři týdny jako v ohni, ortopéd mi píchá obstřiky.
Potřebuji být v pořádku - na zahradě je spousta práce, která na mě čeká.
A tento víkend má být krásně, už bych chtěla nakoupit na trhu sazenice květin do truhlíků
a zasadit je. Je to k zlosti. Jindy už mívám v této době všechny květiny zasazené.
Manžel mi vyryl záhon s trvalkami ( byl strašně zaplevený ) a ty s kořenama položil
na trávu vedle záhonu. Bojím se, že nepoznám plevel od teprve vyrůstajících květin, protože
tam mám některé trvalky, u kterých už ani nevím, jak se jmenují.
Jsem zvědavá, jestli to teď u víkendu zvládnu.
Manžel mi koupil podpatěnky, abych mohla na zahradě pracovat.




Vnučce jsem koupila knížku pro holčičky o základech šití a pletení.
samozřejmě s pomocí maminky nebo mojí.
Jsou jí 4 roky, ale co se v mládí naučíš...


Přeji vám nádherný víkend.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....