Květiny v interiérech


Už léta mám knihu Příjemný život s květinami od anglického odborníka Johna Brookse.
V knize jsou nádherné fotografie s interiéry s květinami a také různé návody o umístění květin
v domě ( obýváky, kuchyně, ložnice, koupelny, chodby a zimní zahrady,květiny na parapetu vnitřním
i vnějším atd. ), jaké nádoby použít,jak vytvořit různá aranžmá.
Zabývá se také sušenými květy - jak je aranžovat.

Nechte se inspirovat.





































Živé i sušené květy.







To je nádherný skleníček na okně!


Mám ráda modrý porcelán v policích. Hodně se mi líbí kuchyň ze dřeva s pověšenými bylinami a koši.
No, ono se mi tam líbí věcí!
Snad se mi to podaří aspoň trochu zrealizovat na faře, kde je prostoru mnoho více než doma.

Přeji vám slunečné dny a slunce i v duši.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....